fbpx

עושים לך סדר בתיק הביטוחי

סאל – מרכז מומחים לביטוח, מספקת ללקוחותיה את כל קשת השירותים הדרושה לבניית חוסן ביטוחי ופיננסי, ליחיד ולמשפחה.
אנו מבצעים עבור כל לקוח תכנון אסטרטגי פרטני ומעמיק של תיק הביטוח, תוך הקפדה על מעקב דינמי אחרי התיק – כך שנוכל לבצע את השינויים הדרושים בעקבות נסיבות אישיות, או בעקבות שינויים בשוק. זאת, במטרה לסייע ללקוחותינו לשמור על רווחה אישית וכלכלית בכל מצב.
בלי כפל ביטוחים, בלי ביטוחים מיותרים
שוק הביטוחים הישראלי הוא רחב מאד וכולל מגוון גדול של מוצרים, כשלא תמיד אדם יודע אילו ביטוחים יש לו, והאם הוא באמת מכוסה למקרה של מחלה, תאונה או בעיית בריאות אחרת.
משפחה ישראלית ממוצעת משלמת מאות שקלים בחודש על ביטוח, והסטטיסטיקה מראה שבמקרים רבים אנחנו משלמים סכום לא מבוטל על כפל ביטוחים – כלומר, שני ביטוחים שמכילים אותו כיסוי בדיוק – או משלמים על ביטוח שכלל לא מתאים לנו, ובעת הצורך לא יועיל לנו למרות הכסף ששילמנו עבורו.
כדי שלא תמצאו את עצמכם בעת צרה בלי כיסוי מתאים, וכדי שלא תשלמו על ביטוח שאינו מתאים לכם– אנו מציעים לכם בדיקה מקצועית ויסודית של תיק הביטוח שלכם, במטרה לעשות בו סדר אחת ולתמיד.
בדיקת התיק הביטוחי כוללת:
  • סקירת הכיסויים הקיימים בתיק – האם חסר כיסוי, או שיש עודף ביטוחים שעולים לכם ביוקר?
  • איתור כל הפוליסות שברשותכם באמצעות משרד האוצר וחברות הביטוח
  • בדיקה יסודית ומעמיקה על ידי מומחה ברישיון, ניתוח תיק מקצועי.
  • בדיקת המחיר – האם אתם משלמים מחיר יקר על כיסוי זול? בדיקה יסודית ומעמיקה על ידי מומחה ברשיון, ניתוח תיק מקצועי.
  • איתור כפל ביטוחים – איתור כל הפוליסות שברשותכם באמצעות משרד האוצר וחברות הביטוח. מוצר או כיסוי זהה בכמה חברות, שמבזבז לכם כסף בלי שידעתם.
  • וידוא עדכניות – האם הכיסויים בתיק עדיין רלוונטיים לתקופה, האם הם עדכניים, והאם הם מתאימים לכם ומעניקים את ההגנה המרבית?
  • התאמת צרכים – בניית תיק פוטנציאלי עתידי מותאם צרכים ללא עלויות מיותרות, כפל ביטוחי, ובמחיר הוגן ואטרקטיבי.
בעזרת צוות מומחים בניהול סיכונים בתחום ביטוחי הבריאות והפרט, אנו מטפלים עבור לקוחותינו בכל פנייה ותביעה, תוך עמידה בקשר רציף עם חברות הביטוח הגדולות במשק ושמירה על זמינות מלאה. לקוחותינו נהנים מליווי רצוף של סוכן אישי – דבר המייעל ומזרז את הליכי התביעה.
שומרים על אובייקטיביות ושקיפות:
אנו מתחייבים לבדיקה אובייקטיבית של התיק הביטוחי מול כל החברות והתאמת המוצרים הטובים ביותר עבורכם. אם הבדיקה תעלה כי ניתן לשפר את התיק (וזו אכן התוצאה במקרים רבים) – אנו נציע לכם את התיק הביטוחי המלא והמתאים ביותר, בהצעת מחיר תחרותית עבור מוצרי הביטוח הקיימים. אנו מוכנים להתחרות במחיר של כל הצעה מסודרת, מכל חברת ביטוח, שתועבר לידינו.
שיטת שלושת השלבים:
הבדיקה מתבצעת מול כל חברות הביטוח
תנו לנו לבצע בדיקה מקיפה של תיק הביטוח שלכם – בחינם!

שלום קוראים לי נועה, ואני אעזור לך לבדוק לעומק איך אפשר להוזיל את התיק הביטוחי באלפי שקלים בשנה.

חשוב לדעת:
ב- 85% מהמקרים ישנה אפשרות להוזלה משמעותית. נבצע עבורך בדיקה מקיפה ומקצועית לתיק הביטוח שלך, בדיקת כפל ביטוחי תשלומי יתר כיסויי ביטוח , חסכון של עשרות אלפי ש"ח בשנה. השאר פרטים ותתחיל לחסוך.