fbpx

אפשר לעשות סדר בביטוחי הבריאות, וזה אפילו לא עולה לכם כסף

מה כסף אתם מוציאים בחודש על ביטוחים? אם אתם לא ממש יודעים, אתם לא לבד. ישראלים רבים משלמים מאות שקלים בחודש לחברות הביטוח, על פוליסות שחלקן כלל לא מתאימות להם. הכירו את מרכז המומחים שיעשה לכם סדר בביטוחים, ללא תשלום

כולנו מכירים אנשים שחלו או אף איבדו את יקיריהם בעקבות מחלת הסרטן. הסטטיסטיקה בישראל אינה לטובתנו, והנתונים מדברים על אחד מתוך כל שלושה ישראלים שיחלו בסרטן במהלך חייהם. אחת מכל שבע נשים תחלה בסרטן השד, ואותו יחס חל גם על גברים שיחלו בסרטן הערמונית.

מלבד מחלת הסרטן, מחלות קשות ונפוצות אחרות כרוכות בעלויות אסטרונומיות של תרופות הנמצאות מחוץ לסל הבריאות, ניתוחים או השתלות איברים – אשר יכולים להגיע למאות אלפי שקלים. מאחר שאין לנו דרך לדעת מראש מה צופן לנו העתיד, ביטוח בריאות פרטי הוא האפשרות היחידה שיכולה לסייע לנו להתמודד עם תרחישים כאלה, לפחות מבחינה כלכלית.

"אנשים סומכים על קופות החולים – ומאבדים את כל חסכונותיהם"

יאיר טהר הקים לפני שנים רבות את סאל, מרכז מומחים לביטוח, ויחד עם הצוות המקצועי שלו בסוכנות, הם בונים תיקי ביטוח המותאמים אישית לכל לקוח, ללא תשלום. כולם בחברה עושים זאת מתוך תחושת שליחות, וכאשר לקוח חדש בוחר להצטרף לסוכנות – הוא אינו נדרש לשלם דבר.

"אני מבין כמה מסובך ומורכב עולם הביטוחים בכלל, וביטוחי הבריאות בפרט. לכן דרושים אנשי מקצוע שיידעו לעשות סדר בבלאגן", מסביר טהר. "הדבר שהכי מצער אותי הוא לראות אנשים במצוקה ששילמו על ביטוחים כל חייהם, ובזמן אמת גילו שהביטוח שבחרו כלל לא מתאים לצורכיהם. יש גם כאלה שבטוחים שביטוחי קופות החולים מספקים את כל מה שדרוש, ואז נאלצים לשלם כספים ולאבד את כל חסכונותיהם בגלל אירוע בריאותי לא צפוי".

אחת ולתמיד: עושים סדר בכל הביטוחים שלנו

בשנים האחרונות, דובר רבות באמצעי התקשורת על כפל ביטוחים ותשלומים מיותרים שחברות הביטוח גובות מאיתנו, אך עדיין לא נמצא פתרון פשוט ויעיל שיכול לעזור לאדם הפשוט להגיע להבנה מלאה לגבי הכיסוי הביטוחי שלו. אנשים חשים מרומים, מבולבלים ובעיקר מפוחדים – ולכן בדקנו עם יאיר טהר מה המשמעות של ארגון תיק הביטוח שלנו.

"הבלבול שנוצר אצל אנשים בהקשר של ביטוחים הוא מובן, אבל זה חמור מאוד. חוסר הידיעה עלול לעלות בחייהם של האנשים הקרובים אלינו ביותר", אומר טהר. "התהליך אצלנו בסוכנות מתחיל בכך שהלקוח מקבל מנהלת תיקים מקצועית ומוסמכת, אנו מוציאים את כל המידע מחברות הביטוח השונות על הביטוחים הקיימים, ואז מעבירים את התיק לצוות מומחים, לבדיקה לגבי כפל ביטוחים או חוסרים בביטוח.

"בנוסף, אנו תמיד בודקים את האפשרות להפחתת עלויות ולהגדלת הכיסוי הביטוחי בהתאם לאפיון האישי והמשפחתי. חוות הדעת המקצועית שלנו מוצגת ללקוח, ובמידה שהוא מחליט להמשיך איתנו בתהליך – אנו בונים עבורו את התיק הביטוחי האופטימלי, תוך חיסכון בעלויות מיותרות.

חשוב לציין שמכיוון שמדובר בסוכנות עצמאית, ההתחייבות שלנו היא ללקוח בלבד – לעולם לא לחברת הביטוח. בנוסף, במידה והלקוח אינו מעוניין הוא אינו מחויב להמשיך איתנו כסוכני הביטוח שלו וכאמור, הבדיקה הזו נעשית ללא תשלום".

ייצוג המבוטחים מול חברת הביטוח, עד לקבלת החזר מלא

לאורך השיחה עם יאיר, נחשפנו למקרים קשים שנתקל בהם במהלך עבודתו: חולים שנאלצים לשלם אלפי שקלים בחודש על תרופות שאינן בסל הבריאות, משפחה צעירה שהגיעה למצב של עוני בגלל ניתוח ייחודי בחו"ל לאם שהתגלה בגופה גידול נדיר, ואפילו עצמאים שאיבדו את פרנסתם ועסקיהם בשל אובדן כושר עבודה זמני שלא היה מבוטח.

יחד עם זאת, יאיר מספר בסיפוק על מקרים עם סוף טוב, כשראה לנגד עיניו כיצד העבודה המקצועית שלו ושל הצוות המקצועי והמסור שאיגד תחתיו מניבה ביטחון והחזרים כספיים עצומים למבוטחים שאיתרע מזלם. "אנחנו מלווים את מבוטחינו בכל השלבים, מייצגים אותם מול חברת הביטוח ודואגים לכל הביורוקרטיה הכרוכה בתביעות ביטוחיות – עד לקבלת ההחזרים הכספיים המלאים".

יעוץ ביטוחי ללא תשלום – מתוך תחושת שליחות ומחויבות

סוכני ביטוח פרטיים גובים בדרך כלל תשלום שעומד על כ-2,000-1,000 ₪ עבור יעוץ ביטוחי. סאל היא מרכז מומחים שלם ומוביל בישראל לביטוח, ויאיר, כמי שמנהל את המרכז, בוחר לעשות זאת ללא תשלום כבר שנים, כחלק מהשקפת עולם.

"אני מרגיש מחויב, כמי שיש לו את הידע והניסיון בתחום, לעזור לאנשים להבין מה מצבם", הוא מסביר. "אם לא ממשיכים איתי, אני לפחות מרגיש שעזרתי והרווחתי מצווה גדולה. מניסיון שלי, רוב האנשים שרואים את המחויבות הזו, בדרך כלל מרגישים ביטחון וסומכים עלי להתקדם איתי בתהליך.  במקרה כזה אני גם זוכה להתפרנס", אומר יאיר בחיוך.

שלום קוראים לי נועה, ואני אעזור לך לבדוק לעומק איך אפשר להוזיל את התיק הביטוחי באלפי שקלים בשנה.

חשוב לדעת:
ב- 85% מהמקרים ישנה אפשרות להוזלה משמעותית. נבצע עבורך בדיקה מקיפה ומקצועית לתיק הביטוח שלך, בדיקת כפל ביטוחי תשלומי יתר כיסויי ביטוח , חסכון של עשרות אלפי ש"ח בשנה. השאר פרטים ותתחיל לחסוך.